+ 73

日程、価格帯、好みに応じて、最適なBarueriのホテルを見つける

数百ものサイトのイビス タンボレーのお得な情報を一か所で比較

キャンセル無料や高評価のお得な情報を探す

お部屋と料金を比較

スカイスキャナーが数百のサイトを比較し、ベストなお部屋と料金の組み合わせをお客様にお知らせします
1泊
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
スカイスキャナーが数百のサイトを比較し、ベストなお部屋と料金の組み合わせをお客様にお知らせします

基本情報

チェックイン開始:
12:00
最終チェックアウト:
12:00
朝食
朝食オプションあり
ペット
ペットの同伴可(追加料金あり)
お子様の宿泊について
お子様歓迎

施設・設備

Wi-Fi
駐車場
空調設備
フロント デスク(24時間)
レストラン
禁煙

イビス タンボレーの詳細

イビス タンボレー

イビス タンボレーは、バルエリのアウファヴィーレ地区にあります。アルファヴィル コマーシャル センターやパウリスタ通りならショッピングに時がたつのも忘れそうです。 アリアンツ パルケやモルンビー スタジアムでは、多彩なイベントやスポーツ観戦を楽しめます。何が開催されているかチェックしてみましょう。 24 時間対応ビジネスセンター、24 時間対応フロントデスク付きのバルエリのホテルレストランのほか、この禁煙のホテルにはバー / ラウンジおよびスナックバー / デリがあります。共用エリアでの WiFiは無料です。 その他に、敷地内には24 時間対応ビジネスセンター、セルフパーキング (有料)、およびビジネスセンターがあります。客室清掃はリクエストにより行われます。イビス タンボレーには、ミニバーとセーフティボックスが備わる 144 室の客室があります。テレビでは衛星放送チャンネルを視聴できます。バスルームにはシャワー、ヘアドライヤーがあります。 無料 WiFi を使用してネットサーフィンをお楽しみいただけます。デスク、電話をご利用いただけます。低刺激性寝具、ヘアドライヤー、タオル交換をご利用いただけます (要リクエスト)。ハウスキーピングは毎日行われます。

場所

Av Marcos Penteado de Ulhoa Rodrigues 1111, Tamboré,, Barueri, 01311-300, ブラジル|中心部から4.38 km

チェックイン & チェックアウト

チェックイン開始:

12:00

最終チェックアウト:

12:00

参考情報

お子様の宿泊について

お子様歓迎

エキストラベッド

エキストラベッドの追加については、ホテルまでお問い合わせください。

ベビーコット

ベビーベッドの追加については、ホテルまでお問い合わせください。

ペット

ペットの同伴可(追加料金あり)

朝食

朝食オプションあり

朝食のメニュー

ビュッフェ

朝食の価格

1人あたり¥1,372(約BRL 48)

ホテルからの重要な情報
到着予定時刻をibis Tamboreに事前に連絡してください。 チェックインの際、写真付きの身分証明書とクレジットカードの提示が必要となります。特別リクエストは確約ではなく、チェックイン時の状況により利用できない場合があり、また追加料金が必要となる可能性があります。 銀行振込による前払いが必要です。予約後に、宿泊施設より銀行振込の方法について連絡があります。 新型コロナウイルス(COVID-19)の発生を受け、この宿泊施設では安全および衛生に関する追加の対策が行われています。 新型コロナウイルス(COVID-19)の影響により、この宿泊施設での飲食サービスは制限されているか、利用不可となっている場合があります。 新型コロナウイルス(COVID-19)の影響により、この宿泊施設はゲストやスタッフの安全を守るための対策を行っています。これに伴い、一部のサービスや備品・アメニティを減らしていたり、利用不可としている場合があります。 About Pets: - Dogs and cats weighing up to 15 kg (maximum 1 pet per apartment) are welcome! - We do not accept wild animals. - The guest must sign the pet's accommodation responsibility form upon check-in. - All Pet Friendly areas are identified. Respect the signs and, in case of doubt, consult a hotel employee. - The entry with the pet will not be allowed in the food and beverage areas or the pool, gym and event areas. - We love pets! But some people may not feel comfortable or even fearful. Therefore, whenever you are in a common area (Lobby, Corridors and Elevators), I keep your pet on a leash, on your lap or in boxes/carrying bags. - The use of the guide is mandatory in all external and common areas for guests. - Avoid leaving your pet alone. If it is necessary to leave it in the room, for the team to perform any service inside the apartment, the presence of the tutor or signed authorization will be mandatory. - We know that pets bark and meow, but excessive noise can bother other people or even other pets. If this happens, it is the tutor's responsibility to calm you down or take you for a walk. - A copy of the Vaccination Card will be required at the time of booking and the original must be presented upon arrival at the hotel. - We recommend that animals are vaccinated at least 15 days before the date of entry into the hotel. Otherwise, it is important to note that the guardian is responsible for any type of illness that the pets may contract in the hotel during their stay. - The rabies vaccine must have been applied for more than 30 days and less than 01 year. Proof of this vaccination is mandatory and non-presentation is reason for refusal of reservation and stay at the hotel. - Feeding the pet is the responsibility of the tutor. If you need to purchase any food or product for your pet, the reception can offer referrals to specialized stores in the region or delivery services. You can request water all the time. - You are responsible for your pet's health. If your pet has an accident or gets sick, consult the reception to locate the nearest veterinary clinic. - We hope that it does not happen, but the same goes for the case of death during the accommodation, either by natural death or due to previous pathologies. The guardian is the only legal guardian in this situation. - Any material damage caused by the pet or in cases of incident with injuries to other people or pets, the guardian is solely responsible for providing assistance to the victim and for the expenses. - The cleaning and collection of waste (liquid or solid) in the room and other hotel facilities is the sole responsibility of the tutor. - The guardian must authorize the hotel to charge the equivalent fair amount upon check-out. - The hotel may suspend accommodation at any time, in case of non-compliance with the rules and conduct. - Fee charged: R$ 50.00 + 2%ISS. The guardian is 100% responsible for the behavior, well-being and hygiene of your pet during the entire time it is staying. Remember that the hotel welcomes guests with and without pets. Pay attention to the signs of the places where pets are allowed or not and the rules of good coexistence.
利用可能な支払い方法
ホテルで利用可能な決済方法:
card logocard logocard logo

Cash

イビス タンボレー:よくある質問

イビス タンボレーにはレストランがあります。
イビス タンボレーでは12:00からチェックインでき、12:00までにチェックアウトする必要があります。
イビス タンボレーには駐車場があります。
イビス タンボレーは、Barueriの中心部から4.4kmのところにあります。
イビス タンボレーはブラジルのBarueriにあり、Barueriの中心部からは4.4kmのところです。